.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ویژه روزنامه ایران، شنبه

عقايد سكولار سازمان مجاهدين انقلاب موجب هتاكى آنها است
خبر اول اين كه ۳۵‎/۵۴ درصد از شركت كنندگان در نظرسنجى روز چهارشنبه «ايران» بر اين باورند كه اهانت يك عضو شوراى مركزى سازمان مجاهدين انقلاب به ساحت امام راحل (ره) و مراجع تقليد ريشه در عقايد سكولار اين گروه دارد. 97۲۳‎/ درصد از خوانندگان هم مى گويند سكوت طيف مذهبى جبهه دوم خرداد در برابر اين اظهارات تعجب آور است. ۲۰‎/۶۶ درصد افراد معتقدند كه اين گروه راه افراطيونى را مى رود كه نتيجه اش انكار مهدويت و اركان دين است. 83۱۹‎/ درصد مخاطبان نيز تأكيد دارند كه سازمان مجاهدين انقلاب مشروعيت دينى و انقلابى ندارد.

امريكا براى ايجاد ثبات در عراق به ايران نياز دارد
خبر ديگر اين كه يك سايت خبرى تركيه در تحليلى درباره ازسرگيرى روابط ميان ايران و امريكا با اشاره به اين كه امريكا براى ايجاد ثبات در عراق به برقرارى روابط با ايران نياز دارد نوشت كه امريكا به همين دليل در پى عادى سازى روابطش با تهران است.
سايت خبرى دنيابولتنى با اشاره به مسائل خاورميانه از نگاه اوباما مبنى بر مسئله رژيم صهيونيستى و فلسطين و ثبات عراق نوشته: اوباما با دنياى اسلام بخصوص با يكى از قدرتمندترين كشورهاى اسلامى، ايران، مى خواهد روابطش را از سر گيرد زيرا براى ايجاد ثبات در عراق به بهبود در روابط با ايران نياز دارد.

دست دادن به زنان اجنبى قطعاً حرام است
شنيديم که استاد عالى حوزه علميه قم گفته: تا كنون احدى از فقها جواز دست دادن با نامحرم را صادر نكرده است.
آيت الله ممدوحى، استاد عالى حوزه علميه قم، در واكنش به اظهارت اخير كواكبيان، دبير كل حزب مردم سالارى، مبنى بر ضرورى بودن دست دادن با زنان اجنبى به شرط تأمين منافع ملى گفته: كسانى كه چنين مطلبى را عنوان مى كنند يا هيچ گونه اطلاعى از مسائل فقهى و سياسى ندارند يا افراد نابابى هستند كه مى خواهند زمينه را براى اقدامات غلط خود در آينده آماده كنند.
استاد حوزه علميه قم خاطر نشان كرده: چگونه مى شود مصالح ملى را كه ما با زحمات فراوان و پس از هشت سال دفاع مقدس به دست آورده ايم، حالا با دست دادن به يك زن اجنبى تقويت كنيم.

سخنرانى هاى خوشمزه اصلاح طلبان در آستانه انتخابات آغاز مى شود
با خبر شديم كه سعيد ليلاز عضو حزب كارگزاران پس از اشاره به سخنرانى اخير آغاجرى و حمايت از وى، از حاضران خواست كه از اين به بعد بيشتر به سخنرانى ها گوش كنند چون قسمت هاى خوشمزه آن در آستانه انتخابات آغاز مى شود.
پنجشنبه شب مراسمى با حضور حدود ۵۰ نفر در منزل عبدالله نورى برگزار شد كه در آن، غلامعباس توسلى رئيس دفتر سياسى نهضت آزادى در حضور اين تعداد به سخنرانى درباره اخلاقيات پرداخت. ضمن اين كه گفت و گوهاى سياسى نيز در حاشيه اين مراسم جريان داشت.
سعيد ليلاز از فعالان رسانه اى اصلاح طلب، پيش از سخنان توسلى، موضوع انتشار اخبار اهانت اخير آغاجرى به مقدسات و امام راحل را پيش كشيد و به دفاع از آغاجرى پرداخت كه همين موضوع اظهار نظر بعضى از شركت كنندگان در اين مراسم را هم در پى داشت.

مشكلات خاورميانه بدون ايران حل نمى شود
خبر رسيده كه خاوير سولانا گفته: بدون ايران مشكل خاورميانه حل شدنى نيست. رئيس سياست خارجه اتحاديه اروپا در سخنانى در شوراى عمومى پارلمان اروپا افزوده: حل مشكل خاورميانه بدون ايران كه چند ماه بعد شاهد انتخابات رياست جمهورى است، ممكن نيست.
وى افزوده: اميدواريم به منظور حل و فصل درگيرى ها در خاورميانه صفحه جديدى از روابط با مسئولان آينده ايران باز شود.

ايران، قدرت انحصارى امريكا و متحدانش را شكست
دست آخر اين كه ساخت هواپيماى بدون سرنشين توسط ايران باعث وحشت محافل اسرائيل و بويژه عقبه رسانه اى اين رژيم در امريكا شده است و گفته اند كه ايران قدرت انحصارى امريكا و متحدانش را شكسته است.
واشنگتن تايمز، روزنامه كم شمارگانى كه عمدتاً بازگو كننده ديدگاه هاى تندروهاى امريكا و اسرائيل محسوب مى شود، روز پنجشنبه در سرمقاله خود نوشته: ايران نسل جديدى از پرنده هاى بدون سرنشين (UAV) را توليد كرده كه يك هزار كيلومتر (۶۲۰ مايل) برد دارند.
اين روزنامه نوشته: همان طور كه امريكا از طريق سازمان ملل در دوره اى به عراق اجازه نداد هواپيماى بدون سرنشينى با برد بيش از ۱۵۰ كيلومتر توليد كند، امريكا بايد اين مسئله را در قبال ايران هم انجام دهد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 اسفند 1387
هم آغاجری و هم کواکبیان سخنان اتهامی را تکذیب کردند. در چه کشوری زندگی می کنیم که کلی موضع گیری ها باید در باره سخنانی که هرگز زده نشده اند اتخاذ شود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.253 seconds.